
Inne technologie
Oprócz głównych technologii, w których pracujemy, nasi specjaliści posiadają również wiedzę i kompetencje w innych obszarach technologicznych.
Pozostałe technologie
Zdobyliśmy doświadczenie w takich technologiach jak:
- Windows Server
- Active Directory
- PowerShell
- Hyper-V
- Microsoft Dynamics
- X++
- Hibernate
- Struts
- PL/SQL
- MySQL
- PostgreSQL
- SQLite
- MongoDB
- technologie NoSQL
- Apache
- nginx
- Elasticsearch
- Amazon Web Services
- R
- matplotlib
- C
- HTML 5
- Bootstrap
- CSS 3
- Ajax
- Ruby on Rails
- Salesforce
- Swift
- Go
- Scala
- Windows Phone
- beacon.
Nasi Klienci

Polski Związek Motorowy

Adamed

Polska Agencja Prasowa

Astor

IFX Payments
TEB Edukacja
Fundacja Moc Pomocy
Elemental Holding
French Touch

Polski Komitet Normalizacyjny

TU
Bergakademie Freiberg

Bank Nowy BFG

Narodowe Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS

Astorino Kawasaki Robotics

DTK&W Zespół Ogłoszeniowy

Opegieka

Crazy shop

PartyBox

WUOZ w Krakowie

Uniwersytet Medyczny w Łodzi

Grupa Mo

Jeleniogórska Organizacja Turystyczna

eFitness

Instytut Badań Literackich PAN

Danhoss

Fundacja Sztuki, Przygody i Przyjemności ARTS

Opennet.pl

Centrum Medyczne Intermed
![]()
Centrum Rozwoju Edukacji Edicon

Winner Europe

Po amputacji

MamMoc.pl

EtnoStoria

Widzisz Wszystko

EMKA Project

NowaLed ILL

Eco Light LED

LoxiMide

Fundacja AVLab.pl

RCC Nova

Vector Controls

Virtual SMS

Parus Holdings

Biuro Partner

Optime.AI

M2M Team
Technische Universität Bergakademie Freiberg to najstarsza akademia górniczo-hutnicza na świecie, założona w 1765 roku. Celem projektu było stworzenie "Mechanicznego Kowala", który będzie obrabiał metal na dostępnych maszynach tak jak aktualni pracownicy.
Stworzyliśmy środowisko programistyczne oparte na RoboDK, w którym programuje się proces wysokopoziomowymi komendami. Oprócz sterowania ramieniem robota musieliśmy także zapewnić synchronizację z maszynami, z którymi robot współpracuje. Projekt został głównie zrealizowany przy użyciu języków programowania Python i C++.
W ramach swojej działalności firma opracowała edukacyjnego robota ASTORINO. Dla którego zbudowaliśmy interpreter języka AS do języka C. Język AS jest używany do programowania robotów Kawasaki.
Jednym z głównych wyzwań technologicznych było stworzenie interpretera, który działa przy minimalnym zużyciu pamięci RAM i jest uruchamiany na mikrokontrolerze robota.
Aplikacja została stworzona przy użyciu WPF (Windows Presentation Foundation), co pozwoliło na efektywne tworzenie interfejsu graficznego, zwiększając wygodę obsługi dla operatorów.