Inne technologie
Oprócz głównych technologii, w których pracujemy, nasi specjaliści posiadają również wiedzę i kompetencje w innych obszarach technologicznych.
Pozostałe technologie
Zdobyliśmy doświadczenie w takich technologiach jak:
- Windows Server
- Active Directory
- PowerShell
- Hyper-V
- Microsoft Dynamics
- X++
- Hibernate
- Struts
- PL/SQL
- MySQL
- PostgreSQL
- SQLite
- MongoDB
- technologie NoSQL
- Apache
- nginx
- Elasticsearch
- Amazon Web Services
- R
- matplotlib
- C
- HTML 5
- Bootstrap
- CSS 3
- Ajax
- Ruby on Rails
- Salesforce
- Swift
- Go
- Scala
- Windows Phone
- beacon.
Nasi Klienci
Polski Związek Motorowy
Adamed
Polska Agencja Prasowa
Astor
IFX Payments
TEB Edukacja
Fundacja Moc Pomocy
Elemental Holding
French Touch
Polski Komitet Normalizacyjny
TU
Bergakademie Freiberg
Bank Nowy BFG
Narodowe Centrum Promieniowania Synchrotronowego SOLARIS
Astorino Kawasaki Robotics
DTK&W Zespół Ogłoszeniowy
Opegieka
Crazy shop
PartyBox
WUOZ w Krakowie
Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Grupa Mo
Jeleniogórska Organizacja Turystyczna
eFitness
Instytut Badań Literackich PAN
Danhoss
Fundacja Sztuki, Przygody i Przyjemności ARTS
Opennet.pl
Centrum Medyczne Intermed
Centrum Rozwoju Edukacji Edicon
Winner Europe
Po amputacji
MamMoc.pl
EtnoStoria
Widzisz Wszystko
EMKA Project
NowaLed ILL
Eco Light LED
LoxiMide
Fundacja AVLab.pl
RCC Nova
Vector Controls
Virtual SMS
Parus Holdings
Biuro Partner
Optime.AI
M2M Team
Technische Universität Bergakademie Freiberg to najstarsza akademia górniczo-hutnicza na świecie, założona w 1765 roku. Celem projektu było stworzenie "Mechanicznego Kowala", który będzie obrabiał metal na dostępnych maszynach tak jak aktualni pracownicy.
Stworzyliśmy środowisko programistyczne oparte na RoboDK, w którym programuje się proces wysokopoziomowymi komendami. Oprócz sterowania ramieniem robota musieliśmy także zapewnić synchronizację z maszynami, z którymi robot współpracuje. Projekt został głównie zrealizowany przy użyciu języków programowania Python i C++.
W ramach swojej działalności firma opracowała edukacyjnego robota ASTORINO. Dla którego zbudowaliśmy interpreter języka AS do języka C. Język AS jest używany do programowania robotów Kawasaki.
Jednym z głównych wyzwań technologicznych było stworzenie interpretera, który działa przy minimalnym zużyciu pamięci RAM i jest uruchamiany na mikrokontrolerze robota.
Aplikacja została stworzona przy użyciu WPF (Windows Presentation Foundation), co pozwoliło na efektywne tworzenie interfejsu graficznego, zwiększając wygodę obsługi dla operatorów.